divendres, 4 de setembre del 2009

L'entrevista amb Cris Bosque

-Quan i perquè et vas iniciar en el mon de les dues rodes?
Tenia 11 anys i volia una bici de muntanya i em van comprar una del Prica de ferro mol trasto, després l'any següent vaig tenir la meva primera bici d'alumini i vaig començar a anar amb la colla de Cal Marçal perquè sempre m'ha agradat fer alguna cosa, i vaig decidir anar amb bici.

- Recordes la teva primera cursa?
La cursa de btt Cal Marçal. Vaig acabar molt content perquè vaig fer un 3er lloc, recordo que també estava present el Ferrer de Merlés.

- Amb quins equips has corregut? ens pots resumir breument la teva trajectòria esportiva?
Amb l'equip manresà de l'Habital i l'Ambisist que ara aviat farà 2 anys.

- Quina ha estat la major satisfacció que t'ha donat aquest esport?
Conèixer molta gent i fer el que m'agrada!

- I la pitjor?
Cap, per ara.

- Practiques altres esports? Quins?
Fora de temporada si: natació, córrer, caminar....una mica de tot, inclòs gimnàs.

- Tens preparador físic o et planifiques tu mateix els entrenaments?
Aquest any si que tinc preparador, però fins ara no tenia ningú.

- Quantes hores a la setmana hi dediques?
9 o 10 aproximadament.

- Quants quilòmetres fas en un any?
No ho se pas....

- Perquè corres amb l'Ambisist?
Perquè va venir en pepet i em va convèncer per córrer en aquest equip.

- Que n'opines de l'equip?
Tot mol be i perfecte.

- De l'equip, quines creus que son les seves virtuts i els seus defectes?
Defectes cap. Virtut, que la gent es mol agradable i bones persones.

- Quins son els teus objectius aquesta temporada?
Anar fent el que toqui i el que pugui.

- I en el futur pròxim?
Poden passar moltes coses, "tiempo al tiempo" com diu la mare.

- Tens algun ídol esportiu?
No.

- Que n'opines del blog? hi canviaries alguna cosa?
Esta mol be, no canviaria res.

- Que n'opines del team manager?
Res, un tiu collonut ,una mica baldufot pro be, ja ja ja...
PD: a si, soc de poques paraules.