dimarts, 26 de maig del 2009

Adrià Noguera 21è a Madrid

L'Adrià Noguera va finalitzar 21è (7è Júnior de primer any) a la prova de la Copa del Mon de Madrid del dissabte passat. Aquestes son les seves impressions:

"No vaig fer una cursa excel.lent, però em vaig trobar bastant be, un 8,5 de nota em poso. Vaig arrancar dels últims, però per sort hi va haver un tap i vaig poder contactar amb el grupet. A partir d'allà, la cursa ja es va anar estirant i cadascú va donar tot el que podia. Em vaig marcar el meu ritme i vaig fer la meva cursa sense obsesionar-me amb cap corredor, o amb cap altre integrant de la selecció espanyola, o sigui que el resultat es el que em mereixo, no hi ha mes."

Com a fets mes destacats i que recordarà mes, hi ha la expectació que generaven a la carpa de la selecció mentres escalfaven i tot el públic els mirava i tirava fotos com si fossin uns pro's i els ànims de la gent durant la cursa: "animo españa" o "venga españolito", je je je....la valoració que n'ha tret es molt positiva i espera poder-la repetir en un futur.