dijous, 25 de juny del 2009

L'entrevista amb Joan Llordella

-Quan i perquè et vas iniciar en el mon de les dues rodes?
Sempre m'han agradat molt les bicicletes i ja de petit era d'aquells nens que van tot el dia amb bici pel poble. Llavors d'esport feia atletisme i quan van aparèixer les primeres btt's (que al meu poble eren els ferros que donaven a "La Caixa") se'm va obrir un nou mon que combinava el que que mes m'agradava; la bici la muntanya i l'esforç.

- Recordes la teva primera cursa?
La primera crec que va ser un raid que van fer al meu poble, i devia ser l'any '93 o '94.

- Amb quins equips has corregut? ens pots resumir breument la teva trajectòria esportiva?
Vaig començar amb els de Berga La Bici i després El Puig amb qui ja vaig fer la Copa Catalana en categoria júnior el '96. Després ja vaig anar amb els Sport Lliure, i hi vaig córrer uns quants anys fent duatlons perquè preparava les oposicions de bomber i m'anava be córrer. L'any 2002 ja vaig tornar a fer només btt i des del 2004 fins ara amb l'Ambisist.

- Quina ha estat la major satisfacció que t'ha donat aquest esport?
Sens dubte, tenir un cercle d'amistats que si no fos per aquest esport no tindria i passar molts moments bons que sempre recordaré.

- I la pitjor?
La veritat es que no hi ha gaire de dolent i me n'oblido ràpid.

- Practiques altres esports? Quins?
A l'hibern una mica d'esqui, excursionisme i natació.

- Tens preparador físic o et planifiques tu mateix els entrenaments?
He tingut preparador molt temps, però aquestes ultimes temporades m'ho faig jo a la meva manera.

- Quantes hores a la setmana hi dediques?
Les setmanes normals unes 12. Les de mes volum entre 18 i 20, però d'aquestes ni ha poques a l´any, per sort.

- Quants quilometres fas en un any?
El 2008 en vaig fer 12000.

- Perquè corres amb l'Ambisist?
Per la nòmina!!!!!....ja ja ja, es broma. Quan em van dir de córrer amb l'equip, tenia altres ofertes mes ambicioses però em va semblar que la gent d'Ambisist eren molt sincers, que volien fer les coses ben fetes sense estirar mes el braç que la màniga i el mes important, bona gent....i no em vaig equivocar. Es dels pocs equips modestos que porta mots anys aguantant i sempre està allà!!!

- Que n'opines de l'equip?
L´equip que anem a córrer ens coneixem tots be i ens ho passem molt be allà on anem. Som tots molt de la broma i estem sempre de conya, a vegades fins i tot costa parlar de coses series.

- De l'equip, quines creus que son les seves virtuts i els seus defectes?
Les virtuts ja les he dit. Els defectes; que la gent som de llocs molt dispersos, i llavors només ens veiem a les curses.

- Quins son els teus objectius aquesta temporada?
Fer-ho el millor possible a la Copa Catalana XC, al Campionat de Catalunya i al Campionat d´Espanya. Després, intentar fer un bon paper en curses Marató com ara el Ralli de Sardenya i la Crist Alp.

- I en el futur pròxim?
Poc a poc vull anar fent mes curses tipus marató o curses per etapes, però no deixar les d'XC del tot, perquè per agafar i mantenir la forma van molt be. Les curses d'XC m´agraden, el que passa es que amb tants anys corrent-hi, començo a estar cansat de córrer als mateixos llocs any rere any.

- Tens algun ídol esportiu?
Ídol no, però sempre m´ha agradat molt el Friscknecht, per aguantar tants anys i sempre al davant.

- Que n'opines del blog? hi canviaries alguna cosa?
Està molt be, hi han molts enllaços i molta cosa....collonut.

- Que n'opines del team manager?
Aquest si que es un artista!!!! la veritat, molt be. El Pep hi posa moltes ganes i molta empenta amb tot el que fa i això es contagia a tot el grup, l'únic que ara no en vol de pa torrat i al Roc d'Azur amb el tàndem farem riure......però d'això es tracte, de riure i passar-ho be!!