divendres, 20 de febrer del 2009

Buscar patrocinador en temps de crisis

La temporada 2008 havia acabat amb uns resultats espectaculars, i molt mes satisfactoris del que a priori ens haguéssim pogut imaginar. Però no podíem viure de records i de seguida em vaig posar a treballar en el projecte del 2009. Era el moment de confeccionar dossiers, recavar informació, trobar telèfons, contactes, i posar-me a trucar portes per intentar trobar material.
La veritat es que la situació econòmica no em feia ser massa optimista, però se'm van obrir mes portes de les que em pensava. Unes amb millors ofertes que d'altres, però totes molt d'agrair, i aprofito l'ocasió per fer-ho publicament en nom meu i en nom de la resta de l'equip.
Però d'entre totes elles, la que de seguida em va convèncer i agradar va ser la de Massi, tant per la seva proposta com pel tracte humà que des de la primera reunió vaig rebre. Tot van ser atencions i no va ser complicat posar-nos d'acord en el tema bicicletes, tot i que posteriorment entre ells i jo hem anat veient altres necessitats de l'equip i també ho hem anat lligant.
Voldria aprofitar l'ocasió per donar les gracies al Sr. Jaume Masferrer (fill) i a tot el seu equip pel seu tracte amb nosaltres. Per la nostre part hem d'intentar deixar el mes amunt possible la marca Massi, es un honor per un equip català com nosaltres poder comptar amb el suport d'una empresa 100x100 catalana.
Josep Fornell.
Team Manager