dissabte, 23 de juliol del 2011
Fem vacances!
dijous, 21 de juliol del 2011
dimarts, 19 de juliol del 2011
Campionats Espanya Becerril de la Sierra
Recordem que aquesta es la màxima prova que un biker pot disputar a nivell nacional, i que molts corredors enfoquen la seva temporada exclusivamenten en aquest dia, de manera que no podem mes que valorar positivament els resultats tot i que no han estat tant bons com ens tenen acostumats, i agrair el seu esforç i dedicació:
Robert Soley, 21è Màster-30.
Mercè Pacios, 9ena fèmina.
Núria Espinosa, 13ena fèmina.
Àlex Gènova, 24è Júnior.
Ever Alejandro Gómez, 6è Sub-23.
Ramon Sagués, abandó per avaria.
diumenge, 17 de juliol del 2011
Oriol Ruiz, medalla de xocolata a Casp
I la de bronze en la classificació per comunitats autònomiques per darrere d'Andalusia i Madrid.(fotos gentilesa del CC Serinyà)
divendres, 15 de juliol del 2011
Fi de stmana àlgid
Ramon Sagués, lluitarà per entrar en el Top-ten, a l'igual que Núria Espinosa. Mercè Pacios, ho farà per aconseguir una plaça al podi. Robert Soley, correrà sense cap tipus de pressió i per aconseguir un bon resultat. Aquest quatre corredors seran els únics que correran vestits amb els colors d'Ambisist, ja que tant Ever Alejandro Gómez com Àlex Gènova ho faran amb el mallot de la selecció Catalana, al haver sigut seleccionats per la Federació. Gómez es presenta a Madrid disposat a lluitar pel títol, mentre que Gènova intentarà agafar experiència per l'any següent. Podeu consultar tota la informació sobre la proba, aquí.
Cal recordar que Oriol Ruiz també ha estat seleccionat per la Federació Catalana per disputar els Campionats d'Espanya de btt en categories escolars, que també es disputen aquest fi de setmana a Caspe (Saragossa). Ruiz també sortirà a per totes, disposat a aconseguir el títol de Campió d'Espanya. Podeu veure mes informació aquí. A tots ells els hi desitjem molta sort.

dijous, 14 de juliol del 2011
dimecres, 13 de juliol del 2011
Podis Open Terra de Pas
dimarts, 12 de juliol del 2011
Anbaso Sant Vicenç de Castellet
Pel que fa a l'equip, entre els corredors que ja estan de vacances, els que estaven a l'Open Tàctic i els que descansaven per afrontar el Campionat d'Espanya del pròxim fi de setmana, va fer que només hi haguessin dos corredors presents a la línia de sortida (fotos gentilesa de Bicicat):
Robert Soley, que de mica en mica comença a tenir un bon cop de pedal, tal i com ho demostra el seu resultat, 28è de la general i 15è Màster-30.
Núria Espinosa va repetir el resultat de Sant Pere Sallavinera i va guanyar en categoria femenina (111ena de la general), encarant d'una forma inmillorable el campionat, amb dos victòries de dos possibles.
Cris Bosque i Núria Espinosa, guanyadors absoluts de la prova en categoria masculina i femenina respectivament.
dilluns, 11 de juliol del 2011
Open Tàctic Llançà
Malgrat això, s'ha de fer una valoració positiva ja que amb els resultats aconseguits, Llordella, Gómez, Gènova i Ruiz han resultat guanyadors de l'Open Terra de Pas en les seves respectives categories. A mes, Gómez, Ruiz i Gènova també han guanyat l'Open Tàctic. Podeu veure totes les classificacions de la cursa aquí, i del campionat aquí. Els resultats dels nostres corredors a Llançà, han estat els següents (fotos gentilesa del CC Serinyà):





divendres, 8 de juliol del 2011
Dos cites altre cop
Aquesta vegada l'equip estarà repartit entre l'ultima prova de l'Open Tàctic a Llançà, on es decidiran els guanyador de les diferents categories. Aquí hi seran presents: Gènova, Rosanas, Ruiz, Llordella i Gómez. Per altre banda, es disputarà la segona prova del circuit Anbaso a Sant Vicenç de Castellet. Aquí hi seran presents: Soley i Espinosa.
dimecres, 6 de juliol del 2011
Open Giant La Molsosa

Ramon Sagués, 1er classificat de la general i 1er Elit (cursa 4v.)

Ever Alejandro Gómez, 3er classificat de la general i 1er Sub-21 (cursa 4v.)

Robert Soley, 16è classificat de la general i 11è Màster-30 (cursa 3v.)

Xavi Martí, 18è classificat de la general i 3er Veterà-40

Mercè Pacios, 43ena classificada de la general i 1a fèmina (cursa 3v.)

Núria Espinosa, 60ena classificada de la general i 2a fèmina (cursa 3v.)

Oriol Ruiz, 1er classificat de la general i 1er Cadet (cursa 2v.)
dilluns, 4 de juliol del 2011
Open Tàctic Porqueres
Beni Montero tornava a la competició després d'unes setmanes d'absència, acabant 11è de la general i 9è Master-30.
Àlex Gènova patia problemes mecànics que el van relegar fins a les ultimes posicions quan lluitava pel podi...finalment va finalitzar 23è de la general i 4rt Júnior. Tot i això te la victòria del campionat a les seves mans.
Ramon Rosanas va mantenir una intensa lluita per la victòria amb López, el seu gran rival pel títol, finalitzant 7è de la general i 2on Veterà-50. El campionat es decidirà a favor d'un dels dos corredors en l'última prova de Llançà.
Podeu consultar totes les classificacions de la prova, aquí.